Onze bereikbaarheid
We staan u graag telefonisch te woord. U kunt bellen naar 020-642 0524. Voor noodsituaties is er doorschakeling buiten kantoortijden. Daarbij streven we ernaar u telefonisch binnen 5 minuten te helpen. Alleen de telefoonkosten van uw eigen abonnement zijn van toepassing. We begrijpen het als u vragen met betrekking tot uw verzekeringen liever per e-mail stelt, info@meijers.nl. Ook dan helpen we u graag verder.
We hanteren de volgende reactietermijnen
- Uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoorden wij binnen vijf werkdagen
- De bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag is geaccepteerd, ontvangt u binnen vijf werkdagen
- Een wijziging of opzegging van een bestaande verzekering ontvangt u binnen vijf werkdagen
- Documenten als polissen en verzekeringsbewijzen ontvangt u binnen vijf werkdagen
- Informatie over de behandeling van een schade of uitkering van een verzekering ontvangt u binnen vijf werkdagen
- Dient u een klacht in, dan ontvangt u een reactie binnen vijf werkdagen
In het geval wij de reactietermijn niet nakomen, ontvangt u bericht over wanneer we alsnog reageren.