Onze bereikbaarheid

We staan u graag telefonisch te woord.  Daarbij streven we ernaar u telefonisch binnen 5 minuten te helpen. Alleen de telefoonkosten van uw eigen abonnement zijn van toepassing. We begrijpen het als u vragen met betrekking tot uw verzekeringen liever per e-mail stelt. Ook dan helpen we u graag verder. 

We hanteren de volgende reactietermijnen

  • Uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoorden wij binnen vijf werkdagen
  • De bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag is geaccepteerd, ontvangt u binnen vijf werkdagen
  • Een wijziging of opzegging van een bestaande verzekering ontvangt u binnen vijf werkdagen
  • Documenten als polissen en verzekeringsbewijzen ontvangt u binnen vijf werkdagen
  • Informatie over de behandeling van een schade of uitkering van een verzekering ontvangt u binnen vijf werkdagen
  • Dient u een klacht in, dan ontvangt u een reactie binnen vijf werkdagen

In het geval wij de reactietermijn niet nakomen, ontvangt u bericht over wanneer we alsnog reageren.

Ook via social media zijn wij bereikbaar. We beantwoorden uw vragen binnen vijf werkdagen.  

menu